Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel The Hub

Møde hos os

Nyt og moderne konferencehotel lige i hjertet af Oslo

6 Store mødelokaler
18 Mindre mødelokaler
810 Hotelværelser
2000 Stående deltagere
1100 Siddende deltagere

The Hub er et pulserende samlingssted med et touch af Oslo og en hub for møder mellem mennesker. Oplev en unik og innovativ arena til alt fra personlige morgenmadsmøder til større kongresser.

På Clarion Hotel The Hub oplever du ikke bare et hotel. Du bliver en del af et pulserende nabolag i hjertet af Oslo. Du finder ganske enkelt hele Oslo lige uden for hoteldøren. Byen gennemgår i øjeblikket en stor fornyelsesproces, og lige netop her sker der en revitalisering af handlen, ligesom der vokser et nyt kongrescentrum frem. Vi bliver Norges største hotel lige ved landets største knudepunkt, Oslo Hovedbanegård.

Hos os bliver det muligt at arrangere kongresser i et omfang, som det ikke tidligere har været muligt i Oslo centrum. Kongressalen dækker 900 m2 og har kapacitet til 1150 mennesker. Det tilhørende udstillings- og mingleområde kan udnyttes på et utal af spændende måder. Clarion Hotel The Hub får 24 mødelokaler, som inkluderer 10 bestyrelseslokaler og et VIP-lokale på 80 m2. Klik nedenfor og læs mere om, hvad vi kan tilbyde dig.

Kontaktinformation

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Hotel facilities
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • 24 Hour reception desk
    • Busparkering
    • Fitness room
    • Heis
    • Ladestation
    • Laundry
    • Sauna
    • Spa
    • SPA
    • Swimming pool
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Bar
    • Catering
    • Coffe & Tea
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Basic sound system
    • Flipover
    • Professional sound system
    • Projector
    • TV screen
    • Video conference
    • Whiteboard
    • WiFi
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banquet
    • Board meetings
    • Conference
    • Day meeting
    • Exhibition
    • Kick off
    • Party
    • Wedding
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Mad og drikke

FEED YOUR MIND! Vi ved, at maden på møder og konferencer er vigtig. Både for krop, sind og ikke mindst hjerne. Hos os får du både et godt udvalg af sunde og lækre retter lavet af kvalitetsråvarer og selvfølgelig desserter, snack, kaffe og te.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores konference- og mødelokaler

Vi brænder for møder mellem mennesker. Vi forbinder mennesker, ideer, gæster, nabolaget, byen og omverden. Clarion Hotel The Hub er Oslos førende forretningshotel og et naturligt førstevalg som arena for alle typer kongresser.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Extra large

1150
900 ㎡
Ekstra stor
800
650
1150

Vores fleksible kongressal med high tech-løsninger og flot design giver uanede muligheder for store arrangementer. Med cirka 900 m2 er der plads til 1150 mennesker i biografopstilling. Lokalerne kan deles i 3 dele og har en loftshøjde på 6,10 mete

Kapacitet

Der er en endevæg, som kan hejses op, og som dermed knytter kongressalen sammen med det 850 m2 store mingleområde. Der er også et fleksibelt loft til gulv-vindue, som kan åbnes for at løfte store elementer ind, eksempelvis en bil. Der er endvidere tilknyttet et backstagelokale til kongressalen.

Klasselokale 800 personer
Runde bord 650 personer
Biografopstilling 1150 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papir og kuglepenne
Airplay

Large

400
300 ㎡
Stor
220
400

På første etage er der 3 konferencelokaler på ca. 100 m2, som kan kobles sammen i fleksible varianter, så de passer perfekt til din konference. Der er et tilknyttet mingleområde samt high tech-løsninger og flotte detaljer.

Kapacitet

På 2. etage finder du et ovalt VIP-lokale på ca. 80 m2, som bidrager til en ekstra inspirerende stemning til dit møde. På samme etage er der et mingleområde og en terrasse.

Klasselokale 220 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papir og kuglepenne
Airplay

Think outside the Box

15
40 ㎡
Mellem
12
15

«Think outside the box» er udviklet som et resultat af en designkonkurrence. Det er et besøg værd, hvis du vil give dit møde et kreativt twist.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Område for mingel 15 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Teleslynge
Mikrofon
Flipover

Medium

50
50 ㎡
Mellem
45
40
50

Hotellet har 5 topmoderne mødelokaler i størrelsesintervallet 35-55 m2. Alle lokalerne er naturligvis udstyret med det nyeste inden for præsentationsteknologi, og der er et mingleområde og en terrasse på samme etage.

Kapacitet

Hestesko 45 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Mikrofon
Airplay

Small

12
25 ㎡
Lille
12

Vi har 10 bestyrelseslokaler på ca. 25 m2. De er perfekte til mindre møder. Via et flot design og den nyeste præsentationsteknologi er der optimale forudsætninger for produktive og inspirerende møder. Det er eget mingleområde og terrasse på etagen.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papir og kuglepenne
Airplay
3.2.34.001 02
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.