Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel Oslo

Mød os

Nyt og moderne hotel med spændende konferencefaciliteter

5 Store mødelokaler
8 Mindre mødelokaler
255 Hotelværelser
400 Stående deltagere
400 Siddende deltagere

Oplev Oslos nye bydel, Bjørvika, med Clarion Hotel Oslo – byens nye knudepunkt for kunst, kultur og underholdning, med faciliteter tilpasset de høje forventninger til dagens møder og arrangementer.

Hotellet har 255 værelser inklusiv lækre suiter og konferencekapacitet for hele 1200 personer. Hele 2080 kvadratmeter på én og samme etage!

Den største sal rumme rhele 400 personer i biografopsætning, og der kan dækkes op til banketmiddag til 200 personer. For mindre grupper findes 6 topmoderne bestyrelsesmødelokaler. Udover flotte rum, mødelokaler og eget veludstyret træningslokale, kan du også booke dit event i hotellets eget art space Sketch med en kunstsamling i verdensklasse. Sketch er også velegnet til vernissage eller produktudstilling i forbindelse med messer.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Extra large

400
420 ㎡
Ekstra stor
300
190
400

Den store sal, Agora, har plads til op mod 400 personer i biografopstilling. Perfekt til større arrangementer, konferencer og banket/gallamiddag. Med tre skærme og professionelt lyd- og lysanlæg sikres I en god oplevelse.

Kapacitet

Salen kan også deles i tre mindre sale.

Scenen er bygget op i moduler og er derfor meget fleksibel.

Klasselokale 300 personer
Runde bord 190 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Naturligt lys / dagslys
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Large

300
121 ㎡
Stor
300
100
121

Vi har 2 konferencelokale på 80 og 100 kvadratmeter. Det største kan deles op i 2 mindre sale.

Kapacitet

Med undtagelse af den store sal, Agora, og er mindre bestyrelseslokale, er der dagslys i alle vores mødelokaler, og de ligger alle på 2. etage. Konferencefaciliteter er state-of-art med nye og innovative løsninger indenfor lyd og teknologi. Pausemad serveres i vores fælles pauseområde med egen kunstudstilling - tag dig tid til at nyde kunsten i pausen!

Klasselokale 300 personer
Hestesko 100 personer
Biografopstilling 121 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Medium

54
50 ㎡
Mellem
32
54

Vi har et lokale på 105 kvadratmeter, som kan deles i to flotte lokaler.

Kapacitet

Her er der plads til op mod 54 personer i biografopstilling. Lokalerne har dagslys via store vinduer samt state-of-art konferencefaciliteter. Pausemad serveres i vores fælles pauseområde med egen kunstudstilling - tag dig tid til at nyde kunsten i pausen!

Hestesko 32 personer
Biografopstilling 54 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Small

28
33 ㎡
Lille
16
18
28

Vi har 5 moderne bestyrelsesmøder på 20-30 kvadratmeter. Disse er udstyrede med en stor Samsung LED-skærm med tilkobling via Clickshare eller HDMI, et glas-whiteboard og videokonferenceudstyr. Næsten alle vores bestyrelseslokaler har dagslys.

Kapacitet

Vores mest luksuriøse bestyrelseslokale INK tilbyder en fantastisk udsigt mod Operahuset. I mødelokalet INK sidder man i bekvemme læderstole rundt om et flot, stort bord. Mødelokalet er udstyret med en stor Samsung LED-skærn med opkobling via Clickshare eller HDMI, en moderne whiteboard i glas samt videokonferenceudstyr. Trådløst internet er inkluderet.

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 18 personer
Biografopstilling 28 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papir og kuglepenne
Videokonference
Airplay

Mad og drikke

Vi skræddersyr din konference. Drinks, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Der er forskellige skræddersyr at vælge i mellem, så gæsterne kan forbliver fulde af energi i løbet af dagen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Hotel facilities
  • Roomservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • 24 Hour reception desk
  • Busparkering
  • Fitness room
  • Heis
    • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Laundry
    • Parkering
    • Sauna
    • Sauna
    • Spa
    • SPA
    • Swimming pool
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Bar
    • Catering
    • Coffe & Tea
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Basic sound system
    • Flipover
    • Professional sound system
    • Projector
    • TV screen
    • Video conference
    • Whiteboard
    • WiFi
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banquet
    • Board meetings
    • Conference
    • Day meeting
    • Exhibition
    • Kick off
    • Party
    • Wedding
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.34.001 02
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.