Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Helma

Møde hos os

Et hyggeligt, moderne hotel ved indgangen til det arktiske Norge

1 Store mødelokaler
2 Mindre mødelokaler
110 Hotelværelser
0 Stående deltagere
100 Siddende deltagere

Vil du lave en aftale i det høje nord? Eller tage dit team væk fra det hele? Uanset hvad gør den praktiske placering, fleksible mødelokaler og gratis WiFi på Clarion Collection Hotel Helma det til forretningsvalget i Mo i Rana, Norges arktiske by.

Start dagen med vores gratis morgenbuffet, hold dig i gang under eftermiddagen med kager og bagværk og slap af sidst på dagen med suppe, salat og et hovedmåltid - alt inkluderet. Hold derefter samtalen gående i vores hyggelige bar.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores rummelige, fleksible konferencerum og moderne faciliteter betyder, at Clarion Collection Hotel Helma er perfekt til events i Mo i Rana. Interview, præsentation eller seminar - vores personale vil hjælpe dig med at gøre det hele problemfrit.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne

Large

0
120 ㎡
Stor

For større seminarer eller præsentationer kan vores 50-personers Holmenrum være ideelt. Ligesom alle vores sale har det en projektor og lydsystem, så ingen går glip af noget, sammen med flipcharts og papirvarer til at fange dit publikums idéer.

Kapacitet

Hvis Helma og Holmen ikke er store nok i sig selv, så hvorfor ikke slå dem sammen? De to rum kan sluttes sammen for at danne en enkelt sal med plads til imponerende 100 gæster. Det er det perfekte sted for en vigtig tale eller udstilling.

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Medium

0
60 ㎡
Mellem

Vores mindre mødelokale er Helma, som er et lyst og luftigt rum med store vinduer og plads til op til 30 personer. Den alsidige plads tilbyder et udvalg af siddearrangementer såsom bestyrelseslokale, klasseværelse, hestesko eller teater-stil.

Kapacitet

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
Projector
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vi holder alle dine gæster i gang hele dagen med en konstant forsyning af te, kaffe og vand. Overnattende gæster kan nyde morgenmad, en eftermiddagssnack og aftensmad, alt inkluderet. Hvis du gerne vil have en særlig konferencemenu, så bare spørg.

Kaffe & te
Sunde snacks
Allergivenlig mad
Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Hotel facilities
  • Parkering
  • Træningslokale
  • 24 Hour reception desk
  • Busparkering
  • Fitness room
  • Heis
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Laundry
    • Roomservice
    • Sauna
    • Sauna
    • Spa
    • SPA
    • Swimming pool
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Bar
  • Catering
    • Coffe & Tea
    • Frokost
    • Middag
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Restaurant
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Basic sound system
    • Flipover
    • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Professional sound system
    • Projector
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV screen
    • TV-skærm
    • Video conference
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • WiFi
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Produktlancering
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
    • Banquet
    • Board meetings
    • Bryllup
    • Conference
    • Day meeting
    • Exhibition
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick off
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Party
    • Seminar
    • Wedding
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
3.2.34.001 02
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.